Місія здійсненна. 7 ідей цієї осені

У мене немає машини часу як у Марті Макфлая, але у мене в запасі є 7 класних способів як зупинити цю прекрасну осінь або як встигнути полюбити іі за 3 тижні.

  1. Купити/зняти з бабусиної антресолі/віджати у хіпстера плівковий фотоапарат, зняти свого хлопця (або дівчину) у парку з листочками і власноруч проявити плівку у лабораторії. Це такий кайф і справжня магія! Випробувано на собі:) Це можна зробити тут;

2. Подивитись нетиповий заборонений фільм, про який точно не знають твої друзі і його не показують на великому екрані. Мій вибір — «Persepolis». Історія життя іранської дівчинки під час зовсім недитячої революції;

3. Приготувати вдома культовий напій — глінтвейн, або завтра у Галереї Лавра на «Глінтвейн Вікенд» знайти свого фаворита і записати рецепт;

4. Якщо ж ви ЗОЖ, то осінь найкраща пора, щоб розібратися у сортах чаю і провести вдома справжню чайну церемонію (або вечірку);

5. Після домашнього глінтвейну можна сміливо і домашнє кіно знімати. Не те, що ви подумали! Шведінг — це пародія на популярний фільм знятий за 1 добу. За подробицями пишіть у facebook (моя сторінка) і детальніше про шведінг. Шукаю команду!

6. Осінь без музики це як дівчина без бороди (impossible). Зробіть цієї осені акцент на наше на рідне. Мій вибір — Vieviene Mort, ONUKA, Один в каное;

7. Найпрекрасніший і найблагородніший пункт — візьміть з притулку собачку або котика, вони будуть любити вас і гріти холодними вечорами. Детальна інформація: http://for-life.org.ua/hsearch/.

Якщо навіть це не змусить вас полюбити осінь, то я скажу вам «господа — вы бездушные», а всім Fall lovers вселенської любові, смачних каштанів і пам’ ятайте WINTER IS COMING!

Fg9uLWHdlaKy6GMaIxnA9A-article

Оставьте комментарий